2019

1. The importance of regional products in the promotion of rural tourism
artykuł [AUT.] Julia Wojciechowska-Solis. Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2019 T. 20 Nr 2 s. 137-147
2. Znaczenie kapitału społecznego w rozwoju ekoturystyki na obszarach cennych przyrodniczo
artykuł [AUT.] Anna Goliszek, [AUT.] Agnieszka izabela Baruk, [AUT.] Anna Iwanicka, [AUT.] Anna Szymanowska. Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2019 T. 20 Nr 6 s. 221-237
3. Oddziaływanie turystyki na rynek pracy w krajach Unii Europejskiej
artykuł [AUT.] Anna Mazurek-Kusiak. Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2019 T. 20 Nr 10 s. 203-215
4. Miejsce zewnętrznego wizerunku banku jako pracodawcy wśród determinant wyboru oferenta produktów bankowych
artykuł [AUT.] Grzegorz Wesołowski, [AUT.] Sebastian Białoskurski. Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2019 T. 20 Nr 6 s. 97-110

2018

5. Oczekiwania nabywców finalnych dotyczące relacji łączących ich z oferentami
artykuł [AUT.] Agnieszka izabela Baruk, [AUT.] Anna Goliszek. Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2018 T. 19 Nr 9 s. 153-169

2006

6. Ocena efektywności działalności produkcyjno-inwestycyjnej w branży spożywczej- wybrane aspekty rozwoju mięsnych spółek giełdowych
artykuł [AUT.] Piotr Chojnacki. Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2006 T. 7 Nr 1A s. 58-71
1
Elementów na stronie: