2013

1. Innowacyjność jako element strategii kształtowania pozycji konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw na obszarach wiejskich
artykuł [AUT.] Marek Angowski. Współczesne Zarządzanie 2013 Nr 2 s. 82-89

2012

2. Skuteczność działań merchandisingowych w kształtowaniu decyzji zakupowych nabywców finalnych produktów spożywczych
artykuł [AUT.] Sebastian Białoskurski. Współczesne Zarządzanie 2012 Nr 4 s. 243-250

2011

3. Komunikacja wewnętrzna w polskich przedsiębiorstwach w świetle wyników badań
artykuł [AUT.] Agnieszka izabela Baruk. Współczesne Zarządzanie 2011 Nr 4 s. 80-88
4. Koncepcja organizacji sieciowej w firmie Symbio Polska jako przykład innowacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem
artykuł [AUT.] Artur Krukowski, [AUT.] Marzena Lemanowicz . Współczesne Zarządzanie 2011 Nr 4 s. 131-140
5. Integracja pozioma producentów rolnych jako przejaw innowacji
artykuł [AUT.] Anna Nowak. Współczesne Zarządzanie 2011 Nr 4 s. 163-171

2009

6. Heterogeniczność zasobów jako czynnik zróżnicowania wyników działalności przedsiębiorstw
artykuł [AUT.] Tomasz Kijek, [AUT.] Arkadiusz Kijek . Współczesne Zarządzanie 2009 Nr 1 s. 91-98

2005

7. Wpływ jednostek samorządu terytorialnego na funkcjonowanie szkół wiejskich
artykuł [AUT.] Anna Nowak. Współczesne Zarządzanie 2005 Nr 3 s. 90-98
1
Elementów na stronie: