2011

1. Czynniki kształtujące konsumpcje owoców i przetworów owocowych w Polsce w latach 1990-2007
rozdział z monografii [AUT.] Adam Włodarczyk, [AUT.] Mieczysław Adamowicz. , Warszawa 2011 s. 26-37, 978-83-7583-339-3

2010

3. Rynek pracy w opiniach pracodawców województwa lubelskiego
rozdział z monografii [AUT.] Adam Włodarczyk, [AUT.] Katarzyna Misztal . , Chełm 2010 s. 73-149, 9788387897505
4. Podsumowanie
rozdział z monografii [AUT.] Mirosława Grodzka , [AUT.] Adam Włodarczyk. , Chełm 2010 s. 150-162, 9788387897505
5. Rekomendacje
rozdział z monografii [AUT.] Mirosława Grodzka , [AUT.] Janusz Narkiewicz , [AUT.] Adam Włodarczyk, [AUT.] Krystyna Zińczuk . , Chełm 2010 s. 163-166, 9788387897505
6. Strategies of an innovativeness improvement in fruit supply chains
inne publikacje [AUT.] Adam Włodarczyk, [AUT.] Artur Krukowski, [AUT.] Marzena Lemanowicz , [AUT.] Mieczysław Adamowicz. W: Science and horticulture for people : 28th International Horticultural Congress, Lisboa, August 22-27.2010 2010, s. 11
7. ”Symbio” as an Example of Network Organization in a Horticultural Sector
inne publikacje [AUT.] Artur Krukowski, [AUT.] Marzena Lemanowicz , [AUT.] Adam Włodarczyk, [AUT.] Mieczysław Adamowicz. W: Science and horticulture for people : 28th International Horticultural Congress, Lisboa, August 22-27.2010 2010, s. 11

2009

8. Kapitał intelektualny w rozwoju przedsiębiorstw na obszarach wiejskich
inne publikacje [AUT.] Adam Włodarczyk. W: Nauka i dydaktyka wobec nowych wyzwań dla gospodarki i zagrożeń środowiska : Ogólnopolska Konferencja Naukowa połączona z Jubileuszem 65-lecia Wydziału Agrobioinżynierii : streszczenia komunikatów : Lublin, 22–23 września 2009 r. [dostęp CD] 2009, s. 150

2008

13. Innowacje w działalności MSP agrobiznesu
rozdział z monografii [AUT.] Adam Włodarczyk, [AUT.] Katarzyna Misztal . , Warszawa 2008 s. 161-171, 978-83-7244-959-7

2005

16. Rola kapitału intelektualnego w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw.
rozdział z monografii [AUT.] Adam Włodarczyk. , Lublin 2005 s. 314-324, 83-920244-1-9
17. Marketing więzi w strategiach przedsiębiorstw agrobiznesu.
rozdział z monografii [AUT.] Adam Włodarczyk. , Warszawa 2005 s. 403-414, 83-7244-626-1

2004

18. Marketing wobec dynamicznych zmian w otoczeniu przedsiębiorstw
rozdział z monografii [AUT.] Adam Włodarczyk. , Lublin 2004 s. 141-157, 83-910152-4-6

2003

20. Ewolucja marketingu a zdolności konkurencyjne podmiotów agrobiznesu
rozdział z monografii [AUT.] Adam Włodarczyk. , Warszawa 2003 s. 26-39, 83-7244-430-7
23. Instytucje a rozwój lokalny na przykładzie województwa lubelskiego
rozdział z monografii [AUT.] Agnieszka Komor, [AUT.] Adam Włodarczyk. , Warszawa 2003 s. 236-248, 83-7244-462-5

2002

24. Orientacja marketingowa w kreowaniu konkurencyjności obszarów wiejskich
inne publikacje [AUT.] Adam Włodarczyk. W: Wykorzystanie lokalnych i regionalnych czynników w społeczno-gospodarczej aktywizacji obszarów wiejskich. Międzynarodowa Konferencja Naukowa. Szczecin - Kopenhaga - Niechorze, 2000, 24.06 - 29.06. T. 2, [Poznań] 2002, s. 347-356, 83-915591-7-3

2001

25. Marketing na rynku pasz specjalnych.
rozdział z monografii [AUT.] Adam Włodarczyk. , Lublin 2001 s. 176-195, 83-910152-2-X
26. Informacja w kształtowaniu konkurencyjności regionów
rozdział z monografii [AUT.] Adam Włodarczyk, [AUT.] Anna Nowak. , Lublin 2001 s. 153-163, 83-88110-69-1
27. Instrumenty marketingowe w rozwoju rynku usług agroturystycznych.
inne publikacje [AUT.] Adam Włodarczyk. W: Turystyka szansą rozwoju gospodarczego i społeczno-kulturowego kraju / pod red. Danuty Nałęckiej i Jarosława Żbikowskiego. Ogólnopolska konferencja naukowo-metodyczna. Biała Podlaska, 2001, 18-19 maja, [Biała Podlaska] 2001, s. 85-99, 83-916235-0-5

2000

30. Wpływ otoczenia na konkurencyjność producentów surowców mięsnych.
rozdział z monografii [AUT.] Adam Włodarczyk, [AUT.] Marek Angowski. , Lublin 2000 s. 336-347, 83-7259-054-0
Elementów na stronie: