Rodzaj publikacji:
*
Rodzaj publikacji
artykuł
monografia
rozdział z monografii
inne publikacje
Rok od:
*
Rok do:
*
Filtruj
Wykaz autora
Pobierz wykaz autora
2019
1.
Znaczenie kapitału społecznego w rozwoju ekoturystyki na obszarach cennych przyrodniczo
artykuł
[AUT.]
Anna Goliszek
, [AUT.]
Agnieszka izabela Baruk
, [AUT.]
Anna Iwanicka
, [AUT.]
Anna Szymanowska
.
Przedsiębiorczość i Zarządzanie
2019 T. 20 Nr 6 s. 221-237
2.
Aktywizacja społeczności lokalnych w działaniach na rzecz środowiska
rozdział z monografii
[AUT.]
Anna Szymanowska
, [AUT.]
Anna Goliszek
, [AUT.]
Anna Iwanicka
, [AUT.]
Agnieszka izabela Baruk
. W: Rasy rodzime w ochronie przyrody i produkcji żywności prozdrowotnej / redakcja naukowa Tomasz M. Gruszecki, Andrzej Junkuszew., Lublin 2019 2019,
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
s. 249-259, 978-83-7259-304-7
2018
3.
Kapitał społeczny na rynku usług turystycznych
artykuł
[AUT.]
Anna Goliszek
, [AUT.]
Anna Iwanicka
, [AUT.]
Agnieszka izabela Baruk
, [AUT.]
Anna Szymanowska
.
Handel Wewnętrzny
2018 Nr 5 (376) s. 64-72
4.
Atrakcyjność turystyczna obszarów cennych przyrodniczo a poziom świadomości rynkowej i ekologicznej nabywców finalnych
artykuł
[AUT.]
Anna Goliszek
, [AUT.]
Agnieszka izabela Baruk
, [AUT.]
Anna Iwanicka
, [AUT.]
Anna Szymanowska
.
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska
2018 Nr 118 s. 159-169, DOI: 10.29119/1641-3466.2018.118.11
2017
5.
Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych
monografia
[AUT.]
Agnieszka izabela Baruk
, [AUT.]
Sebastian Białoskurski
, [AUT.]
Anna Goliszek
, [AUT.]
Anna Iwanicka
, [AUT.]
Agnieszka Komor
, [AUT.]
Grzegorz Wesołowski
. Lublin 2017 2017,
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
, 978-83-7259-261-3
6.
Aktywizacja społeczności na obszarach cennych przyrodniczo
artykuł
[AUT.]
Anna Goliszek
, [AUT.]
Agnieszka izabela Baruk
, [AUT.]
Anna Iwanicka
, [AUT.]
Anna Szymanowska
.
WIADOMOŚCI ZOOTECHNICZNE
2017 T. 55 Nr 5 s. 203-209
2016
7.
The effect of age, gender and level of education on the consumer’s expectations towards dairy product packaging
artykuł
[AUT.]
Agnieszka izabela Baruk
, [AUT.]
Anna Iwanicka
.
British Food Journal
2016 T. 118 Nr 1 s. 100, DOI: 10.1108/BFJ-07-2015-0248
8.
Aktywność prosumpcyjna polskich nabywców na rynku dóbr konsumpcyjnych
artykuł
[AUT.]
Agnieszka izabela Baruk
, [AUT.]
Anna Iwanicka
.
Handel Wewnętrzny
2016 Nr 3 (362) s. 37-49
9.
Formy działalności prosumpcyjnej wybranych grup nabywców finalnych
artykuł
[AUT.]
Anna Iwanicka
.
Handel Wewnętrzny
2016 Nr 4 (363) s. 56-68
2015
10.
Poziom (nie)świadomości rynkowej nabywców finalnych w kontekście ich zachowań zakupowych
artykuł
[AUT.]
Agnieszka izabela Baruk
, [AUT.]
Anna Iwanicka
.
Logistyka
2015 Nr 2 CD nr 2 s. 852-859
11.
Polish final purchasers’ expectations towards the features of dairy product packaging in the context of buying decisions
artykuł
[AUT.]
Agnieszka izabela Baruk
, [AUT.]
Anna Iwanicka
.
British Food Journal
2015 T. 117 Nr 1 s. 178-194, DOI: 10.1108/BFJ-06-2014-0188
12.
Postrzeganie wybranych elementów marketingowej jakości produktów regionalnych i tradycyjnych
artykuł
[AUT.]
Anna Iwanicka
.
Zeszyty Naukowe. Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania (Uniwersytet Szczeciński)
2015 T. 2 Nr 39 s. 447-458
13.
Prosumpcja jako trend konsumencki w opiniach potencjalnych prosumentów
artykuł
[AUT.]
Agnieszka izabela Baruk
, [AUT.]
Anna Iwanicka
.
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2015 T. 1 Nr 41 s. 39-51, DOI: 10.18276/pzfm.2015.41/1-03
2014
14.
Walory odżywcze i prozdrowotnej jagnięciny w opiniach nabywców finalnych
inne publikacje
[AUT.]
Tomasz Gruszecki
, [AUT.]
Agnieszka izabela Baruk
, [AUT.]
Anna Iwanicka
, [AUT.]
Anna Szymanowska
. W: LXXIX Zjazd Naukowy Polskiego Towarzystwa Zootechnicznego : Systemy produkcji zwierzęcej w XXI wieku, 15-17 września 2014, Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, [Siedlce] 2014
15.
Wybrane postawy i zachowania polskich nabywców wobec żywności niszowej
artykuł
[AUT.]
Agnieszka izabela Baruk
, [AUT.]
Anna Iwanicka
, [AUT.]
Tomasz Gruszecki
.
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu
2014 T. 16 Nr 4 s. 22-27
16.
Wybrane aspekty kształtowania doświadczeń nabywców finalnych
artykuł
[AUT.]
Agnieszka izabela Baruk
, [AUT.]
Anna Iwanicka
.
Marketing i Rynek
2014 Nr 5 s. 252-258
17.
Zachowania rynkowe nabywców finalnych a pochodzenie produktu
artykuł
[AUT.]
Agnieszka izabela Baruk
, [AUT.]
Anna Iwanicka
, [AUT.]
Tomasz Gruszecki
.
Marketing i Rynek
2014 Nr 8 s. 982-987
2013
18.
Analysis of findings on Polish consumer's expectations of some marketing communication stimuli in relation to lamb meat
inne publikacje
[AUT.]
Agnieszka izabela Baruk
, [AUT.]
Anna Iwanicka
, [AUT.]
Anna Goliszek
, [AUT.]
Tomasz Gruszecki
, [AUT.]
Anna Szymanowska
. W: 11th World Conference on Animal Production. Proceedings, [b.m.] 2013, s. 333-333
19.
Postrzeganie przedsiębiorstwa mleczarskiego przez wybrane segmenty rynku
artykuł
[AUT.]
Anna Iwanicka
.
Handel Wewnętrzny
2013 Nr 2 s. 62-73
20.
Uwarunkowania rynku pracy a konkurencyjność przedsiębiorstw przemysłu mleczarskiego (na przykładzie województwa lubelskiego)
artykuł
[AUT.]
Agnieszka Komor
, [AUT.]
Anna Iwanicka
.
Studia Ekonomiczne. (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
2013 Nr 134 s. 60-68
21.
Komunikacja marketingowa na wybranym rynku niszowym - wyniki badań empirycznych
artykuł
[AUT.]
Anna Iwanicka
.
Handel Wewnętrzny
2013 Nr 3A (2) s. 204-211
22.
Badania temporalnych aspektów zachowań nabywców finalnych w odniesieniu do wizerunku przedsiębiorstw mleczarskich
artykuł
[AUT.]
Anna Iwanicka
.
Handel Wewnętrzny
2013 T. 3 Nr 4 (A) s. 291-301
23.
Marka jako istotny element komunikacji marketingowej przedsiębiorstw mleczarskich z Lubelszczyzny
artykuł
[AUT.]
Anna Iwanicka
.
Humanities and Social Sciences
2013 T. 18 Nr 20 (1) s. 45-53, DOI: 10.7862/rz.2013.hss.3
24.
Oczekiwania nabywców finalnych jako stymulator ich potencjału marketingowego
artykuł
[AUT.]
Agnieszka izabela Baruk
, [AUT.]
Anna Iwanicka
.
Zeszyty Naukowe Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
2013 Nr 9(58) s. 45-54
25.
Konkurencyjność przedsiębiorstw mleczarskich a kryzys gospodarczy na przykładzie województwa lubelskiego
artykuł
[AUT.]
Katarzyna Domańska
, [AUT.]
Anna Iwanicka
.
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
2013 Nr 320 s. 20-30
2012
26.
Opakowanie jako istotny element jakości rynkowej produktu mleczarskiego
rozdział z monografii
[AUT.]
Anna Iwanicka
. , Warszawa 2012 s. 385-394, 978-83-7378-712-4
27.
Czynniki wpływające na decyzje zakupowe nabywców finalnych na rynku produktów mleczarskich (na przykładzie województwa lubelskiego)
artykuł
[AUT.]
Anna Iwanicka
, [AUT.]
Agnieszka Komor
.
Handel Wewnętrzny
2012 s. 317-324
28.
Customer knowledge management as a catalyst for success in a niche market
artykuł
[AUT.]
Agnieszka izabela Baruk
, [AUT.]
Anna Iwanicka
, [AUT.]
Tomasz Gruszecki
.
Organizacja i Zarządzanie : kwartalnik naukowy
2012 Nr 2 s. 139-159
2011
29.
Regional and traditional products as a chance for polish agriculture
inne publikacje
[AUT.]
Anna Iwanicka
. W: Eco-management for sustainable regional development / edited by Ewa Bojar, Toruń 2011, s. 283-302, 978-83-7285-626-5
30.
Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa poprzez jakość produktu (na przykładzie przedsiębiorstwa mleczarskiego
artykuł
[AUT.]
Anna Iwanicka
.
Handel Wewnętrzny
2011 Nr 6 s. 52-60
1
2
Elementów na stronie:
10
20
30
40
50