Ocena funkcjonowania przedsiębiorstw w czasie pandemii COVID-19 w opinii konsumentów

Abstrakt

Poprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa gwarantuje jego rentowność i zyski. Wystąpienie niespodziewanej pandemii COVID- 19 wywarło ogromny wpływ na działalność firm. W związku z sytuacją epidemiczną pojawiły się duże przeszkody dla przedsiębiorców i konsumentów zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Tak naprawdę każda branża została w pewien sposób dotknięta przez kryzys, który nastąpił, dlatego też temat jest bardzo aktualny i dotyczy wszystkich. W artykule dokonano oceny funkcjonowania przedsiębiorstw w czasie pandemii koronawirusa w opinii konsumentów. W części teoretycznej krótko scharakteryzowano działalność przedsiębiorstw w dobie pandemii, skupiono się na aspektach związanych z funkcjonowaniem firm, zestawiając je z oczekiwaniami konsumentów wobec rynku, oraz opisano perspektywę wyjścia z kryzysu. W części badawczej wskazano cel, metodę oraz zakres badań, jak równieżopracowano wyniki i poddano je interpretacji

Autorzy

artykuł
Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie
Polski
2022
35
2
95-105
otwarte czasopismo
CC BY- SA 4.0 Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0
ostateczna wersja opublikowana
w momencie opublikowania
20
0
0
0